Populaire berichten

woensdag 7 januari 2015

Ik zie een hoofd lopen en ik word wakker.

Ik zie een hoofd lopen en wordt wakker. Het hoofd loopt op 2 eendepootjes. Ik kijk naar het beeld en het beeld vervaagd. Het is een gedachte. Ik kijk naar de gedacht en die verdwijnt. Weg hoofd. De gedachte lost op. Er werd gekeken naar de gedachte. Er was kennelijk een waarnemer van de gedachte. Ik weet dat die waarnemer van mijn gedachte er is. Ik voel een warm energie gevoel rond mij hart wat sterker wordt. Heerlijk. Er is geluk. Een gevoel van verliefdheid voor iemand, en nu voor niemand. Want het is niet gefocust of op iemand geprojecteerd. De kat kruipt onder de dekens en ik blijf liggen. Ze spint, ik ook. We blijven liggen. Er komt weer een gedachte. Tijd om op te staan. Niet zo'n slechte. Ik blijf liggen. Even later sta ik op. Raar waker worden met zo'n waggelend hoofd.

Geen opmerkingen: