Populaire berichten

dinsdag 6 januari 2015

25.000 pageviews op mijn blog

Mijn blog zal deze week de grens van 25.000 pageviews bereiken. De laatste twee jaar zit de blog op 500 per maand. Vooral veel bezoekers die zoeken naar artikelen over Douwe Tiemersma. Die laatste komen via de Google zoekmachine.

Inmiddels lezen mensen mij blogs overal ter wereld. Al is het in het Nederlands. Zijn het dan Nederlanders in het buitenland of buitenlanders die via facebook de blog aanklikken? Van India en Egypte weet ik wie het zijn. Een reisleider kan ook mijn blogwereld opvrolijken met vreemde landen.

De meeste views komen uit Nederland, België en Amerika en daarna Rusland.

Waarom schrijf ik een blog? De laatste week omdat ik genoeg gelezen heb. Er kan nog maar weinig bij. Er moet eens iets uit. Iets creëren is gewoon soms leuk.

Geen opmerkingen: