Populaire berichten

donderdag 24 augustus 2023

De zee die denkt (film) van Gert-Jan de Graaf

Gert schrijft:

Hoi allemaal,

Ik zal mijzelf ook even voorstellen in deze groep. Mijn naam is Gert de Graaff en ik ben de maker van de veelvuldig bekroonde speelfilm/docu ‘de zee die denkt’. Misschien kennen jullie deze film? Het verhaal is geïnspireerd op de boeken van en over Nisargadatta en Ramana Maharshi en op de vele inspirerende lezingen van Wolter Keers. Het wordt gezien als dè film over waar jullie in deze chat allemaal over praten, zoals het je ontdoen van je ego en inzien dat het idee van een ‘ik’ inderdaad enkel een idee is. 
 Zoals je uit de aanvang van dit bericht al kunt opmerken, blijft het proces van het overwinnen van mijn eigen 'trotse' ego (bijvoorbeeld door hier te vermelden dat de film '…veelvuldig bekroond…' is en '…dè film over…' wordt genoemd) nog steeds een hele uitdaging, haha.

Mocht je meer willen weten, zie [www.dezeediedenkt.nl](http://www.dezeediedenkt.nl/) Mocht je de film willen zien: https://www.gravioli.nl/gert-de-graaff/de-zee-die-denkt


Geen opmerkingen: