Populaire berichten

zondag 3 november 2019

Cami asks ...Why ?


2 opmerkingen:

Consius zei

Hoi,

Ik ben een hardcore zoeker naar verlichting. Sinds 2 dagen realiseer ik me sterk dat ik bewust ben van spontane dingen, zoals gedachtes en het lichaam tee zien drinken , all by itself. Ik realiseer al sinds 5 jaar dat ik de doener niet bent, on and off. Maar nu sinds 2 dagen is datgene wat osho zei een andere advaita leraren echt waar.....ik ben me bewust van bewustzijn. Ik zit erin en soms weet ik helemaal niets meer. Je doet de camino, hey? Ik ben zelf spanjaard en kom uit santiago de compostela. Ik heb zin om advaita in het gewone mee te maken, dus niet altijd op youtube en meditatie. Ik wil god leren kennen in lopen, koffie drinken en het razen van de wind in de bergen. Ik zei in een van je videos over het samen lopen van de camino. ik ga een paar van je videos op je forum bekijken morgen. maar eerst slapen en recoveren van al die realisaties van bewutzijn en geen doener. doei, javi gomez

Victor zei

Inderdaad Javi. Veel van wat ik weet, of juist niet weet, komt uit het lopen van de Camino. Van Rotterdam-Ommoord naar Santiago. Dit jaar.
Ik ben al jaren bezig met de Advaita. Met Zijn. En ontdekken hoe het zit met mijzelf. Ik ben aan het kijken wat niet waar is. En wellicht zie ik wat waar is door alle onwaarheid te observeren.