Praten over Advaita, Boeddhisme en Non-dualiteit
Wij willen de hemel niet. De hemel is saai. We willen de hel niet. De hel is te warm. Wij willen slechts antwoord op de vraag 'wat we zijn'.
Een reactie posten
Geen opmerkingen:
Een reactie posten