Populaire berichten

donderdag 6 april 2017

Ayahuasca as multiplier of ananda (Victor Hooftman)

De meningen over Ayahuasca blijven verdeeld. Ik was erg nieuwsgierig en besloot samen met mijn vriendin zelf een sessie te ondergaan. Bij HOME OF THE HART in Amstelveen. Uitstekende begeleiders!

En hoe was het?
Hoe zeg je dat in een paar woorden. Mooie bijzondere​ ervaring. Veel te delen. Alles ging 'goed'. Mooie groep. Mooie mensen. Bij mij veel gelukzaligheid, misselijkheid, intense muziek, heerlijk fruit, kermisklanten onderweg, antwoorden op vragen die ik stelde, mijzelf als praatjesmaker aan de gang gezien van afstand. Het zelf observeerde de verhalenverteller. En het Zelf vond het prima.
Muziek die in jezelf klonk. Prachtig. Bewustzijn en Ananda.

We zijn nog aan het bijkomen. Hetty even naar bed om uit te rusten (ik schreef dit zondag). Ik hier met pruimensap afkicken. Bijzonder. En heerlijk verzorgd. Ik kon dus ook vragen stellen in mijn 'droom' en kreeg antwoord. De satguru ...
Ik begon met veel gelukzalligheid. Door de ayahuasca werd dat verdubbeld. Was te veel. Te veel energie en liefde. De intensiteit nam gelukkig iets af en in het tweede gedeelte ... bliss.

Ik kan nog wel even doorgaan maar dit geeft wel iets weer denk ik.

Geen opmerkingen: