Populaire berichten

maandag 25 juni 2012

Your own impact, mijn lezing 1 juli

Ben mijn lezing aan het voorbereiden, over duurzaamheid, wereldvoedselsituatie en wat onze rol daar in is. U mag komen luisteren op 1 juli, in Djoj in Rotterdam. Maar dan eerst nog deze waarschuwing: ik ben daar niet om u te inspireren.

Inspiratie is een zinloze zaak. Zoveel dingen en mensen inspireren ons, maar handelingen die voorkomen uit inspiratie, your own impact, zijn zijn zo vaak nietszeggend gebleken. Verloren mensen, wanhopige mensen, creëren een markt voor inspiratie. Voor veel geld komen ze u inspireren. Ik ben er niet in geïnteresseerd om iemand te inspireren. Ik probeer u gewoon te vertellen hoe de wereld in elkaar zit met als motto: Elke oplossing creëert een nieuw probleem.

Toch geïnteresseerd? Dan bent u welkom.


Geen opmerkingen: